سجاد سجاد ، تا این لحظه: 21 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

سجاد زندگی مامان

قرار

1391/3/12 20:37
326 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین قراری بود که با هم کلاسیم تنها به پارک و بعدش تنها با هم به سینما رفتیم.ما فیلم خنده در باران را دیدیم.جالب این است که در سینما سه نفر بیشتر نبود و دو تایش من و دوستم بودیمتعجبتعجب

البته من کارنامه ام را نیز گرفتم نمره هام خیلی خوب شده بودهورابعدش تصمیم گرفتیم که با حاجی زاده بریم بیرون . از رستوران نزدیک خونه جوجه گرفتیم و رفتیم توی پارک خوردیم.خیلی تجربه خوبی بود .چشمکوبعدش رفتیم سینما البته بابای حاجی زاده از دور مراقبمون بودو یکسره با ما در تماس بود .قلبمن تصمیم گرفتم برای اینکه قبول شدم به خودمون جایزه بدیم و به این گردش یکروزه رفتیم تشویق از مامان وبابام که این اجازه را به من ودوستم دادند ممنونم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسیم
24 مرداد 91 16:17
سلام در وبلاگم مسابقه داستان نویسی گذاشتم خوشحال میشم فرزندتان در این مسابقه شرکت کند.تنها کاری که باید بکنید این است که داستان را برای فرزندتان بخوانید سپس فرزند شما ادامه ی آن داستان را تعریف کند و شما بصورت خصوصی در بخش نظر ها برای من ارسال کنید ممنون.