سجاد سجاد 22 سالگیت مبارک

سجاد زندگی مامان

یک روز خوب در حرم امام رضا (ع)

1391/2/16 18:57
297 بازدید
اشتراک گذاری

دیروزصبح با خانواده ام به حرم رفتیم خیلی خوب بود دعا وزیارت خوندیم وبرای همه دعا کردم جای همتون خالی!!! راستی امروز هم با بچه های مدرسه رفته بودم اردو خیلی خوب بود .اما یک خاطره بدی هم برام داشت انجا من یک ماسک گرفتم ولی بچه ها انرا ازمن گرفتند ودنبال هم شروع کردند به دویدن بالاخره یک بی نظمی شد که بیا وببین خانمم نیز ماسک را گرفت و پاره کرد من خیلی ناراحت شدم وکلی گریه کردم ولی فایده نداشت ولی بازی هاش وفوتبال بازی کردنها خیلی خوب بود .ولی از خانمم خیلی بدم اومد چون بدون دلیل ماسکم را پاره کرد .

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

jala
16 اردیبهشت 91 23:06
che khanoome biadabi azize delam narahan nabash yeki dg mikhari
مامانی درسا
29 اردیبهشت 91 0:41
عزیزم تولدت مبارکانشالله 120 ساله شی
مامان زهرا
29 اردیبهشت 91 14:02
آقا سجاد اولا تولدت مبارک صد و بیست ساله شی دوم زیارتت قبول سوم نباید از معلمت ناراحت باشی زائر امام رضا همه را می بخشه و از کسی ناراحتی به دل نمی گیره به وبلاگ دختر من هم سر بزنید
مامان علي خوشتيپ
29 اردیبهشت 91 15:37
تولدت مبارك عزيزم.الهي 120 ساله شي
مبین فرفری
29 اردیبهشت 91 17:00
تولدت مبارک سجاد جون